Wartość dodana produktu, czyli wystąpienie Agnieszki Węglarz podczas targów ITM Polska

Dziś odbyło się, cieszące się dużym zainteresowaniem, wystąpienie Agnieszki Węglarz z ICAN Institute. Tematem przewodnim były czynniki wzrostu polskich firm B2B.

Wystąpienie Agnieszki Węglarz oraz poruszane kwestie w znaczącym stopniu pomogą firmom zdobyc przewagę konkurencyjną na rynku, w którym działają. W dobie zmieniających się zachowań konsumenckich i różnych ich potrzeb trudno jest dostosować uniwersalną ofertę. Dlatego warto przygotować strategię marketingową i sprzedażową i dostosowac produkt do wymagań konkretnych odbiorców. Segmentacja pozwala na dotarcie do grupy docelowej z lepszym, wartościowszym produktem, zwiększyć jego cenę - a co za tym idzie - zwiększyć korzyści finansowe firmy. Oferta wartości pozwala zachować marżę i zdobyć lojalnośc klientów.

Wstecz