Jak współcześnie zwiększać efektywność przedsiębiorstwa zarówno w obszarach operacyjnych jak i rynkowych?

Na te pytania podczas targów ITM Polska odpowie doświadczony zespół wdrożeniowców z firmy 4 Results. Podczas kilkugodzinnego spotkania, które będzie miało miejsce w dniu 08.06.2017 roku, na scenie w Alei Lipowej, zaprezentuje nowe metody usprawnień oraz zainspiruje Państwa efektami wdrożeń z polskich przedsiębiorstw.

Zachęcamy do zapoznania się z agendą spotkania oraz sylwetkami prelegentów, których wieloletnie doświadczenie i zawodowe obycie będzie poparciem dla prezentowanych treści.

Agenda:

  • 10.00 - 10.40 Jak skrócić wszystkie czasy realizacji w biurze i na produkcji - wstęp do metody Quick Response Manufacturing (QRM) / Ireneusz Biliński - Partner, Współwłaściciel 4 Results;
  • 11.00 - 11.40 QRM case studies - rewolucja krótkich czasów realizacji, czyli jak z 8 tygodni zejść do 3 tygodni i jednocześnie zwiększyć przychody o 20% / Ireneusz Biliński - Partner, Współwłaściciel 4 Results; Piotr Wrzeszcz – Partner Zarządzający 4 Results;
  • 12:00 - 12:40 TPM - japońska strategia zarządzania parkiem maszynowym w realiach polskich firm; case study - poprawa efektywności linii produkcyjnych przy wykorzystaniu narzędzi TPM / Izabela Starnawska – Partner, Współwłaściciel 4 Results;
  • 13:00 - 13:40 Trening Wiedza Instruktaż (TWI) -  czyli jak szybko i sprawnie wdrożyć nowych pracowników przy olbrzymiej rotacji na dzisiejszym rynku pracy / Izabela Starnawska, Piotr Wrzeszcz;
  • 14:00 - 14:40 Strategia jest dla Amatorów, Egzekucja (wdrożenie) dla Profesjonalistów, czyż nie? - czyli jak Sprzedaż współgra z Produkcją/ Michał Paradowski  - Partner, Współwłaściciel 4 Results.
irek.jpg

Ireneusz Biliński

Partner / współwłaściciel 4results

Kieruje zespołem konsultantów 4Results specjalizujących się w optymalizacji i doskonaleniu działalności biznesowej klientów. Odpowiada za wprowadzenie na polski rynek metody QRM (Quick Response Manufacturing) przeznaczonej dla firm zajmujących się produkcją niskoseryjną, dyskretną i/lub na indywidualne zamówienie klientów. Koncentruje się na wdrażaniu wysokich standardów zarządzania projektami oraz ciągłym doskonaleniu naszej oferty – metod, narzędzi i usług, w szczególności kierowanych do firm produkcyjnych. W projektach angażuje się zarówno na poziomie strategicznym – współtworząc rozwiązania konkretnych problemów, jak również na poziomie operacyjnym – uczestnicząc w kluczowych etapach wdrożeń.

Posiada 15-letnie doświadczenie w obszarach produkcji, logistyki i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania organizacji pod kątem ciągłego doskonalenia ludzi i procesów biznesowych. Przez 10 lat pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i supply chain w międzynarodowej korporacji. Wdrażał rozwiązania Lean w zakresie przepływu, systemu planowania oraz procesu S&OP. Wspólnie z japońskimi konsultantami przez 7 lat wdrażał program Kaizen w kilku fabrykach i biurach korporacji na świecie.

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego oraz programu Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego oraz University of Illinois. Posiada certyfikaty: QRM, Lean/Kaizen, coacha ICC.

Tworzył, nadzorował i realizował analizy oraz programy optymalizacyjne dla takich firm, jak: ABWood, Agora, Agros Nova, Alrec, Armatura (2 zakłady), Assecco, Com40, Correct, Drukarnia Ellert, FAM, Gillette, Grupa Inco Veritas (4 zakłady), Iglotex, Indykpol, Kamis, Kopernik, Kreisel, LINK, Lovink, MAGO SA, Nederman, Philips, Polfa Warszawa, Porta Drzwi, Sonoko, Spomlek, Ster, Teva, Zorka i Żywiec Zdrój.

 

iza.jpg

Izabela Starnawska

Partner / współwłaściciel 4results

W 4 Results odpowiada za rozwój usług i rozwiązań w obszarze Total Productive Maintenance (przy współpracy z JMA Consutants Inc.) oraz zarządza zespołem konsultantów realizujących programy TPM. Rozwija i wdraża programy TPM, WCM w zakładach produkcyjnych (Autonomous Maintenance, Professional Maintenance, Focussed Improvement, Education and Training, Quality Maintenance, Early Management, SHE, TPM in Office, Workplace Organisation , Program 5S, Loss and Cost Deployment, Policy Deployment).

Celem jej pracy jest zapewnienie Klientom najwyższych standardów w ramach realizowanych programów optymalizacji produkcji. Jej zespół często działa w sposób kompleksowy, poczynając od analizy, po wypracowanie konkretnych, trwałych i mierzalnych rezultatów. Efektem pracy po stronie Klienta jest m.in. większa zyskowność, poprawa wskaźników produkcji oraz eliminacja wszelkiego rodzaju strat w obszarze produkcji.

Jej doświadczenie to ponad 15 lat realizacji i wdrożeń projektów optymalizacyjnych w firmach produkcyjnych w Polsce i zagranicą. Przez 8 lat pełniła funkcję Kierownika Total Productive Maintenance w międzynarodowej korporacji, uzyskując dla zakładów produkcyjnych nagrody TPM przyznawane przez Japan Institute of Plant Maintenance. Ukończyła The University of Birmingham, Mechanical Engineering School (MSc) oraz Politechnikę Gdańską (specjalizacja: Organizacja Systemów Produkcyjnych). Posiada certyfikaty Instruktora Total Productive Maintenance (przyznany przez JIPM), Lean Management oraz World Class Manufacturing.

Prowadziła projekty wdrożeniowe m.in. dla: AB Foods, Agros Nova, Amcor, Avon, Biazet, JABIL, Nederman, Nestle Waters, Rettig Heating, Saint Gobain (Rigips, Isover), SVZ, TRW, Twinings, Unilever Polska.

 

piotr.jpg

Piotr Wrzeszcz

PARTNER

W 4 Results odpowiada za rozwój usług oraz kompetencji w obszarze Doskonalenia Organizacji i Lean Management. Jego działania koncentrują się na kompleksowym wspieraniu Klientów w optymalizacji ich procesów decyzyjnych i operacyjnych. Współpracuje z Klientami na poziomie strategicznym i operacyjnym, przygotowując, wdrażając i nadzorując kompleksowe programy optymalizacyjne oraz analizy biznesowe. Wspólnie z zarządami, liderami i zespołami projektowymi wypracowuje i wdraża zmiany oraz rozwija kadrę wyższą, średnią i podstawową, przysposabiając ludzi do nowej jakości pracy. Oczekiwanym efektem wspólnych działań projektowych, oprócz wysokiego ROI, jest zadowolenie i zaangażowanie ludzi w nowe sposoby działania.

Specjalizuje się we wdrożeniach strategicznych programów doskonalenia przedsiębiorstwa w oparciu o biznesowe potrzeby Klienta oraz wymagania konkurencji. Łącząc bogate doświadczenie z Lean Management, TPM oraz rozwoju ludzi tworzy szyte na miarę rozwiązania doskonalące obszary operacyjne.

Ukończył Politechnikę Warszawską na wydziałach Transportu oraz Inżynierii Produkcji.

Realizował projekty wdrożeniowe i szkoleniowe m.in. w: Agora, Agros Nova, Anwil, Ciech SA, Com40, Correct, Ekoplon, Ellert, Grupa Inco Veritas,Iglotex, Kamis, KGHM, Korona, Kreisel, Kruszwica, Lotos, Nowa Dolina Nidy, Newag, Philips, TBM Snacks, Warta Glass, Zorka, Żywiec Zdrój.

michal.jpg

Michał Paradowski

PARTNER / WSPÓŁWŁAŚCICIEL 4 RESULTS

W 4 Results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Doskonaląc sprzedaż, pomaga Klientom sprawnie przejść przez proces zmiany z zachowaniem możliwie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i tak, by na koniec pojawiły się pożądane rezultaty biznesowe. Wdraża w firmach kulturę opartą na odpowiedzialności zespołów za kluczowy kierunek rozwoju firmy, stosując programy motywacyjne połączone z planem operacyjnym. Wypracowuje sposoby organizacji, ulepszania i rozwoju zespołów w obliczu równolegle wprowadzanych zmian organizacyjnych. Ponadto prowadzi sesje mentoringowe i coachingowe dla pracowników pełniących ważną rolę w rozwoju organizacji.

Przez ponad 10 lat pracował na stanowiskach menedżerskich w Mars Polska (Masterfoods). Odpowiadał za rozwój i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie marką. Wdrożył wiele kampanii dla marki Snickers w Polsce i Europie Centralnej. Będąc w Zarządzie Rynkowym Mars Polska, wpływał na rozwój procesu zarządzania operacyjnego oraz na rozwój organizacji. Następnie jako Dyrektor Zarządzający (interim manager) w Varsovia Capital S.A. wdrażał nową strategię w jednej ze spółek grupy – Agro Alians, odbudowywał dział handlowy, wprowadzał program restrukturyzacji w obszarze finansów oraz kontaktów z klientami. Ukończył SGH, kierunki: Zarządzanie i Marketing, Finanse i Bankowość; Tilburg University w Holandii: Strategic Management oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Projektami. Jest sędzią Polish National Sales Awards.

Prowadził projekty doradcze /coachingowe /szkoleniowe m.in. dla: Biella, Black Red White, Bonduelle, Ellert, Erbud, Hochland, Iglotex, Indykpol, Kancelaria Ożóg Tomczykowski, Lafarge, Mars, Merck, Mokate, Pol-Foods, Storck, TBM Snacks, Trodat.

 

ULOTKA 4R.pdf
PREZENTACJA 4R.pdf

Wstecz