Oszczędność czasu, szeroki zakres wiedzy, nowi klienci i lepsze perspektywy- TARGI DAJĄ WIĘCEJ!

Targi dają więcej! Czasu, kontaktów, wiedzy, pieniędzy. Nie wierzysz? Sprawdź sam! :) Warto wziąć udział w kolejnej odsłonie targów INNOWACJE-TECHNOLOGIE-MASZYNY Polska 2017, które zyskały rekomendację Polskiej Izby Przemysłu Targowego!

Mimo rozwoju e-handlu i innych narzędzi internetowych przedsiębiorcy nadal pojawiają się na Targach, co pokazują twarde dane. Niemal 1,5 mln zwiedzających, 29 tyś. wystawców, ponad 760 tyś. m2 wynajętej powierzchni w ponad dwustu imprezach – tak w liczbach prezentowały się targi branżowe w 2015 roku. Imprezy targowe w Polsce przeżywają swoisty renesans i poziomem nie odbiegają od tych w Niemczech, Stanach Zjednoczonych czy odległych Chinach. A na ilu imprezach targowych Ty byłeś? Jeśli na żadnej, czas to zmienić - przekonaj się, że targi dają więcej i skorzystaj z tego, co mogą Ci zaoferować :)

Ogólnopolska kampania Targi dają więcej ma wzmocnić pozytywny wizerunek targów jako istotnego narzędzia marketingowego. Jej celem jest zachęcenie Polaków do odwiedzania targów i skorzystania z ich kompleksowej oferty. Dzięki nim zarówno zwiedzający, jak i przede wszystkim przedsiębiorcy zyskują nowych Klientów, oszczędzają czas, bogacą się w wiedzę i rozległe kontakty oraz rozwijają swoje pasje.

Organizatorem akcji jest Polska Izba Przemysłu Targowego.

250x250-01.jpg

To główne hasło ogólnopolskiej kampanii Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Jej celem jest zachęcenie Polaków do odwiedzania targów i skorzystania z ich kompleksowej oferty. Bo targi dają więcej: czasu, kontaktów, wiedzy i pieniędzy!

Sukces zaczyna się od spotkań

Mimo rozwoju e-handlu i innych narzędzi internetowych przedsiębiorcy nadal pojawiają się na Targach, co pokazują twarde dane. Niemal 1,5 mln zwiedzających, 29 tyś. wystawców, ponad 760 tyś. m2 wynajętej powierzchni w ponad dwustu imprezach – tak w liczbach prezentowały się targi branżowe w 2015 roku. Imprezy targowe w Polsce przeżywają swoisty renesans i poziomem nie odbiegają od tych w Niemczech, Stanach Zjednoczonych czy odległych Chinach.

Od dwóch lat polski rynek targowy systematycznie się rozwija i notuje tendencje wzrostowe. Główny wpływ na to ma poprawa koniunktury gospodarczej, potwierdzona systematycznym wzrostem PKB, jak również członkostwo Polski w Unii Europejskiej oraz korzystne położenie geopolityczne naszego kraju. Odczuwający poprawę koniunktury przedsiębiorcy, przede wszystkim polskie małe i średnie firmy, których udział w liczbie wystawców ogółem na targach w Polsce od lat jest niezmiennie wysoki. Aż 84% z nich postrzega udział w specjalistycznych targach w naszym kraju jako skuteczny sposób realizacji celów marketingowych i komunikacyjnych.

– Targi w Polsce pełnią ważną rolę jako miejsce międzynarodowego handlu i zbytu produktów i usług. Statystyki dowodzą atrakcyjności i przydatności polskich targów jako instrumentu komunikacji biznesowej i marketingu dla przedsiębiorców – wystawców i zwiedzających, z kraju i zagranicy – mówi Przemysław Trawa – Prezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego.

Targi są modne

Jak wynika z danych PIPT, w ostatnich latach stale rośnie liczba zwiedzających targi w Polsce. W 2015 roku liczba ta zwiększyła się o 15%. Z kolei w porównaniu z 2014 rokiem, w minionym o 2% wzrosła liczba wystawców. Co więcej znacznie zmieniła się struktura z uwagi na kryterium pochodzenia wystawców. Udział wystawców międzynarodowych na polskich imprezach targowych wzrósł aż o 7%.

– Formuła targów w Polsce ewoluuje zgodnie z oczekiwaniami klientów oraz ze światowymi trendami, np. ulega rozszerzeniu o liczne imprezy towarzyszące, do których należą zarówno specjalistyczne konferencje i seminaria  z udziałem ekspertów z różnych branż, jak i imprezy rozrywkowe. Ponadto polskie targi zapraszają wystawców i zwiedzających do atrakcyjnych, nowoczesnych, w pełni wyposażonych, fachowo zarządzanych obiektów targowo – konferencyjnych.  W ostatnich latach wiele z nich rozbudowano i poddano modernizacji, powstały też zupełnie nowe obiekty – dodaje Przemysław Trawa.

Ogólnopolska kampania Targi dają więcej ma wzmocnić pozytywny wizerunek targów jako istotnego narzędzia marketingowego. Ma przekonać Polaków do tego, że bez względu na wiek, zainteresowania i zawód każdy znajdzie na Targach coś dla siebie. Dzięki nim zarówno zwiedzający, jak i przede wszystkim przedsiębiorcy zyskują nowych Klientów, oszczędzają czas, bogacą się w wiedzę i rozległe kontakty oraz rozwijają swoje pasje.

Więcej informacji na stronie internetowej targidajawiecej.pl.

Wstecz