PCC Marką Wielkopolski

Centrum kongresowe Międzynarodowych Targów Poznańskich uzyskało tytuł „Marka Wielkopolski” przyznawany innowacyjnym przedsiębiorstwom przyczyniającym się do budowy pozytywnego wizerunku województwa w kraju i na arenie międzynarodowej. Prestiżowe wyróżnienie 17 marca wręczył marszałek Województwa Wielkopolskiego Marek Woźniak.

Marka Wielkopolski „Greater Thing from Greater Poland” to wyróżnienie nadawane w celu promocji najlepszych w Wielkopolsce przedsiębiorstw i przedsięwzięć, które osiągnęły sukces i przyczyniają się do kreowania nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku Wielkopolski.

Międzynarodowe Targi Poznańskie zostały wyróżnione za centrum konferencyjno-kongresowe Poznań Congress Center, a w szczególności za bogatą infrastrukturę, innowacyjne rozwiązania technologicznie oraz najnowocześniejszą w Polsce salę widowiskowo-koncertową. Zdaniem Kapituły Certyfikacyjnej obiekt tej klasy przyczynia się do budowy pozytywnego wizerunku Wielkopolski na mapie turystyki biznesowej w Polsce.

Oprócz PCC laureatami „Marki Wielkopolski” zostali także: Pro Design sp. z o. o., Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji, Pratt & Whitney Kalisz oraz Open Nexus Sp. z o.o.,

Podczas poniedziałkowej uroczystości wręczono także nagrody w kategorii „Ambasador Marki Wielkopolski”. Honorowe tytuły przyznawane najwybitniejszym Wielkopolanom w podziękowaniu za ich wpływ na rozpoznawalność „Marki Wielkopolski” na arenie krajowej i międzynarodowej otrzymali: kompozytor, zdobywca Oscara i pomysłodawca festiwalu Transatlantyk Jan A.P. Kaczmarek, wybitna chirurg i transplantolog prof. Maria Siemionow oraz Solange Olszewska, jedna z najlepszych menedżerek w Polsce oraz jedna ze stu najbardziej wpływowych kobiet świata biznesu.

Fot. Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu

Wyróżnienie dla Poznań Congress Center odebrala Iwona Kasprzak-Ciesielska (na zdjęciu druga z prawej), dyrektor ds. marketingu Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Wstecz