Promocja polskich firm w Turcji

Międzynarodowe Targi Poznańskie zostały wybrane na realizatora ministerialnego Programu Promocji Ogólnej na perspektywicznym tureckim rynku. Program promocji Ministerstwa Gospodarki obejmie branżę transportową i komunikacyjną, budowlaną, sprzętu medycznego i aparatury pomiarowej oraz branżę teleinformatyczną.

W ramach działań promocyjnych Międzynarodowe Targi Poznańskie:

  • przygotują polskie stoisko informacyjno - promocyjne na targach branżowych na terenie Turcji
  • zorganizują misje przyjazdowe typu study tours do Polski dla kontrahentów i środowisk kupieckich reprezentujących tureckie przedsiębiorstwa oraz dziennikarzy reprezentujących tureckie media
  • przeprowadzą kampanię promocyjną w tureckich mediach branżowych
  • zorganizują pokaz kulinarny kuchni polskiej oraz konferencję branżową.

Harmonogram wydarzeń targowych w ramach PPO Turcja:

6-8.03.2014 – targi EURASIA RAIL, Stambuł (branża transportowa i komunikacyjna)
3-6.04.2014 – targi EXPOMED, Stambuł (branża sprzętu medycznego i aparatury pomiarowej)
6-10.05.2014 – targi YAPI FUARI, Stambuł (branża budowlana)
28.08 – 2.09.2014 – targi IZMIR INTERNATIONAL FAIR, Izmir (wydarzenie wielobranżowe)
11-14.09.2014 – targi CBIT BILISIM EURASIA, Stambuł (branża teleinformatyczna)

Turcja dziś jest 17. wśród największych gospodarek na świecie. Do 2018 r. ma być na miejscu 10.

Dziś obroty handlowe Polski z Turcją wynoszą około 500 mln euro. Turcja jest na 20. miejscu, jeśli chodzi o partnerów handlowych Polski (dane od stycznia do października 2013 roku). Wysyłamy tam głównie kotły, urządzenia mechaniczne, części do samochodów i produkty chemiczne.

Wstecz