





Targi w Polsce będą miały swoich ambasadorów
Polska Izba Przemysłu Targowego - najważniejsza organizacja przedsiębiorców w branży targów, postanowiła przyznawać tytuł „Ambasador Targów”. Na tytuł mogą liczyć ludzie ze świata biznesu, nauki lub polityki, którzy przyczyniają się do rozwoju przemysłu targowego w Polsce i popularyzacji idei targów. Przedsięwzięcie objął patronatem Minister Gospodarki
Honorowy tytuł „Ambasador Targów” będzie nadawany raz w roku przez Ministra Gospodarki na wniosek członków Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Symboliczne statuetki trafią do osób o wybitnych zasługach na rzecz targów i ich promocji w kraju i za granicą. Tytuł „Ambasador Targów” będzie można przyznać tylko osobom, które nie są związane zawodowo z branżą targową, jednak działają na jej rzecz.
Nadanie pierwszego tytułu „Ambasador Targów” odbędzie się w styczniu 2012 r. podczas uroczystej Gali Polskiej Izby Przemysłu Targowego.
Tytuł honorowy „Ambasador Targów” to wyjątkowe wyróżnienie w przemyśle targowym – mówi pomysłodawca projektu Adam Gabrysiak, wiceprezes Izby. Dostrzegamy rolę i zaangażowanie osób niezwiązanych zawodowo z branżą targową, jednak przyczyniających się do jej rozwoju. Do tej pory nagradzaliśmy firmy bezpośrednio związane z targami: projektantów, wykonawców, organizatorów targów. Nadanie tytułu honorowy „Ambasador Targów” ma na celu wyjście poza środowisko Izby i uhonorowanie tych, którzy nie czerpią zysków z organizacji imprez targowych ale promują i wspierają ich ideę – uzasadnia Adam Gabrysiak.
Znaczenie targów jako skutecznego instrumentu komunikacji biznesowej i marketingu w strategii przedsiębiorstw nadal jest duże. Uczestnicy targów w rozmowach, ankietach i sondach prowadzonych przez Izbę, potwierdzają bezpośredni związek między udziałem w targach a zwiększeniem sprzedaży, zawieraniem nowych transakcji i podpisywaniem nowych umów – mówi Andrzej Byrt, prezes Izby.
Więcej informacji:
www.polfair.pl
Magdalena Beissert-Kaczmarek
tel: 0 502 611 745,
e-mail: magdalena.beissert@europortmedia.pl